Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

TEKST ŁATWY DO CZYTANIA I ROZUMIENIA ETR

Informacja o pracy Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie

Komenda Miejska Policji w Tarnowie to główna jednostka Policji w Tarnowie i powiecie tarnowskim.

Komenda znajduje się przy ulicy Traugutta 4 w Tarnowie - Mościcach.
 
Do Komendy możesz wysłać wniosek lub skargę.
 
Jeśli widzisz, że ktoś popełnia przestępstwo lub wykroczenie, idź do najbliższego budynku Policji.

Możesz tam zgłosić na przykład kradzież roweru lub portfela.

Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112.
 
Komenda Miejska Policji w Tarnowie ma wiele zadań:

  1. Pilnuje przestrzegania prawa.
  2. Kontroluje i nadzoruje pracę wszystkich jednostek Policji w Tarnowie i powiecie tarnowskim.
  3. Policjanci z Komendy szukają przestępców.
  4. Policjanci dbają, aby na drogach Tarnowa i powiatu tarnowskiego było bezpiecznie.

Komenda Miejska Policji w Tarnowie realizuje także kampanie społeczne:

  1. Na przykład o tym, jak bezpiecznie przechodzić przez jezdnię.
  2. Pokazuje co robić kiedy ktoś Cię krzywdzi.
  3. Ostrzega ludzi przed oszustami.
  4. Informuje o historii i tradycji Policji.
  5. Współpracuje z policjantami z innych województw.

Komenda Miejska Policji w Tarnowie przygotowuje:

  1. Stronę internetową KMP w Tarnowie oraz Facebook Tarnowska Policja. Możesz tam przeczytać o pracy policjantów z Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie.
  2. Stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Miejskiego w Krakowie.


Informacje o pracy Komendanta Miejskiego Policji w Tarnowie
 
Szefem Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie jest Komendant Miesjki Policji w Tarnowie inspektor Mariusz Dymura.
 
Komendantowi pomagają policjanci i inni pracownicy Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie.

Komendant dba o bezpieczeństwo mieszkańców Tarnowa i powiatu tarnowskiego.

Komendant koordynuje funkcjonowanie wszystkich jednostek Policji w Tarnowie i powiecie tarnowskim.

Jednostki Policji to komisariaty oraz posterunki.
 
Komendant dba, aby policjanci dobrze wykonywali swoją pracę.

 

Kontakt

  1. Możesz do nas napisać list i wysłać na adres: Komenda Miejska Policji w Tarnowie, ulica Traugutta 4, 33-101 Tarnów
  2. Wysłać email na adres: kmp@tarnow.policja.gov.pl
  3. Zadzwonić na numer telefonu: 47 831 29 00
  4. Użyć platformy ePUAP: /kmp-tarnow/SkrytkaESP
  5. Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112

Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej Komendy:

https://tarnow.policja.gov.pl/

oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Miejskiego Policji w Tarnowie (BIP):

http://bip.tarnow.kmp.policja.gov.pl/


Komenda jest otwarta:
poniedziałek-piątek 7:30-15:30

Metryczka

Data publikacji : 25.08.2023
Data modyfikacji : 25.08.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Tarnowie
Osoba udostępniająca informację:
Tekla Krawczyk Zespół ds. Komunikacji Społecznej
Osoba modyfikująca informację:
Tekla Krawczyk
do góry